Hieronder staat alle praktische informatie met betrekking tot onze Jeugdvoetbaldagen zoals deze onlangs ook is gecommuniceerd naar de deelnemers.

Jeugdvoetbaldagen en coronamaatregelen

Uiteraard hebben wij net zoals vorig jaar te maken met coronamaatregelen. Wij houden ons hierbij aan de regels van het RIVM. Hieronder de belangrijkste dingen:

  • Heb je klachten? Blijf dan thuis.
  • Mocht een speler uit een team tijdens de week positief testen, dan moet het team in quarantaine. We hopen uiteraard dat dit niet gebeurt, maar willen het nu wel al communiceren.
  • Voor bezoekers geldt: houd te allen tijde anderhalve meter afstand en kom niet in de kleedlokalen. Deze zijn alleen toegankelijk voor spelers en leiders.
  • Bezoekers zijn weer de hele week welkom (dus niet zoals vorig jaar op gezette tijden). Alleen op vrijdagmiddag zullen we weer werken met inschrijvingen (één ‘gast’ per deelnemer).

 

Het ophalen van de kleding

Vorig jaar moesten jullie de kleding vooraf afhalen en dat verliep toen nagenoeg vlekkeloos. Dit jaar willen we dat opnieuw aanbieden, maar niet meer verplichten. Kortom: degenen die willen kunnen op zaterdag 28 augustus tussen 10.00 en 12.00 uur de kleding op komen halen. De kledinguitgifte vindt niet meer plaats op de parkeerplaats bij Wittenhorst, maar bij de scheidsrechtersvereniging van Wittenhorst. Dit ligt naast de tennisvelden (rijd vanuit Graaf ter Horst driekwart om de ruïne heen). Voor degenen die de kleding niet vooraf op willen halen: geen probleem. De kleding ligt op maandagochtend gewoon klaar in de lokalen. Houd er wel rekening mee dat de kleedlokalen alleen toegankelijk zijn voor spelers en leiders (en dus niet voor bezoekers).

 

De ontvangst op maandagochtend

Iedereen wordt maandagochtend om 9.00 uur verwacht op het sportpark. Zorg ervoor dat je liever ietsjes eerder dan later bent. Op onze site kun je vinden in welk team je zit. Ieder team heeft zijn eigen lokaal; dat staat duidelijk aangegeven. Veld 3 zit in de nieuwe kleedlokalen (als je voor het gebouw staat helemaal links), veld 2 zit in het rechtergedeelte van de kleedlokalen (de even nummers), veld 1 in het linkergedeelte (de oneven nummers). Lokaal 12 is het meisjeslokaal. Als je je hebt omgekleed, kun je je melden op het rechterveld achter de kantine. Let op: ga dus eerst naar je kleedlokaal en daarna naar het veld.

 

Het dagprogramma en de pauzes

  • Deelnemers kunnen zich vanaf 9.00 uur melden. Het dagprogramma begint iedere dag om 9.15 uur en duurt tot 16.30 uur.
  • Per dag hebben we drie pauzes (10.30-10.45, 12.15-13.15 en 14.45-15.00).
  • Neem tijdens de middagpauze slippers Deelnemers moeten dan ook de scheenbeschermers uitdoen.
  • ’s Ochtends hoeven de scheenbeschermers niet aan, behalve als er pannakooi of boarding (veld 2 en 3) op het programma staat.
  • Deelnemers veld 1: denk op donderdag aan dichte schoenen voor de spelregelloop. Deze vindt plaats in de bossen.

Eten en drinken: fruit, ranja, broodjes en bidon

Voor iedere deelnemer zorgen wij in de 'kleine' pauzes voor vers fruit en ranja. In de middagpauze krijgt iedereen daarnaast twee broodjes en een krentenbol. Mocht je daar niet genoeg aan hebben, zorg er dan voor dat je zelf wat extra's meeneemt. Het is verder aan te raden om zelf een bidon mee te nemen voor tijdens het sporten.

 

Slecht weer

Normaal gesproken kunnen wij bij slecht weer een alternatief programma bieden, maar dat is dit jaar helaas niet mogelijk. We zien geen uitwijkmogelijkheden. Daarom houden wij als organisatie de mogelijkheid open om het programma per dag af te kunnen gelasten. We zetten, indien het weer voetballen écht onmogelijk maakt, uiterlijk om 7.30 uur een bericht op de site dat de dagen niet doorgaan. De praktijk leert dat dit gelukkig zelden tot nooit voorkomt, dus laten we hopen dat dit jaar daarop geen uitzondering vormt. Wij vragen jullie begrip voor deze maatregel. Als we genoodzaakt zijn om méér dan een dag af te gelasten, volgt een terugstorting van een deel van het inschrijfgeld.

 

Verzekeringen

Wij hebben als stichting een collectieve ongevallenverzekeringen en collectieve aansprakelijkheidsverzekering afgesloten. Let op: wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke eigendommen. Natuurlijk is er wel altijd voldoende toezicht bij de kantine en kleedlokalen, dus wij helpen mee om een oogje in het zeil te houden.


Eigen bal meenemen

Iedere deelnemer heeft en eigen bal, de bestelde ballen worden op maandag voorzien van naam en daarna uitgereikt.

 

Enquête

De enquête voor de deelnemers is dit jaar alleen via onze website (www.jeugdvoetbaldagen.nl) in te vullen. De enquête zal vanaf woensdag online staan. Wij willen jullie dan ook vragen om de enquête vanaf die dag via de site in te vullen.