Home » Editie 13 en 14 augustus » Praktische informatie

Hieronder staat alle praktische informatie met betrekking tot onze mini-Jeugdvoetbaldagen zoals deze onlangs is gecommuniceerd naar de deelnemers.

 

Teamindeling en programma

We hebben ervoor gekozen om de 35 deelnemers in twee teams te verdelen: één team van achttien deelnemers en één team van zeventien deelnemers. Hierbij is rekening gehouden met de wensen die jullie door hebben gegeven.

Het programma vindt dagelijks plaats van 9.00 tot 16.30 uur. Zowel de teamindeling als het programma zijn op korte termijn op onze site te vinden.

 

Kleding

Voor eenieder van jullie is een kledingset, bestaande uit een tenue, broek en sokken, geregeld. Dit tenue ligt op donderdagochtend klaar in de kleedlokalen van Wittenhorst. Voor alle deelnemers van team 1 ligt de kleding klaar in lokaal 1 en voor alle deelnemers van team 2 in, u raadt het al, kleedlokaal 2. Wij willen alle deelnemers vragen om er iedere dag aan te denken eigen scheenbeschermers mee te nemen en de voetbalschoenen zoveel als mogelijk alvast thuis aan te doen (met name voor de jongere deelnemers).

 

Ontvangst

Zoals hierboven geschetst, zijn jullie op donderdagochtend vanaf 9.00 uur welkom. De bedoeling is dan dat jullie je omkleden in het kleedlokaal en daarna naar met het team verzamelen op het veld. Welk veld dit precies is, is nu nog niet bekend. Dit laten we jullie donderdagochtend weten. Wij willen aan ouders en iedereen boven de achttien vragen om niet mee de kleedlokalen in te gaan, omdat daar de anderhalvemeterregel simpelweg niet te handhaven is.

 

Het bezoeken van de Jeugdvoetbaldagen

In tegenstelling tot bij de Jeugdvoetbaldagen die in de week van 17 tot en met 21 augustus worden gehouden, zijn jullie tijdens de twee dagen op 13 en 14 augustus op ieder moment welkom op het sportpark. In de week van 17 tot en met 21 augustus is publiek op vooraf gecommuniceerde tijden welkom, om zo een bezoekerspiek te voorkomen. Bij de editie waaraan jullie deelnemen, verwachten we het maximale aantal bezoekers op het sportpark niet te halen, waardoor de poort letterlijk en figuurlijk de gehele dag openstaat. Wel vragen wij uiteraard jullie medewerking aan de algemeen geldende richtlijnen zoals de anderhalve meter afstand.

 

Slecht weer

Normaal gesproken kunnen wij bij slecht weer een alternatief programma bieden, maar dat is dit jaar helaas niet mogelijk. We zien geen uitwijkmogelijkheden. Daarom houden wij als organisatie de mogelijkheid open om het programma per dag af te kunnen gelasten. We zetten, indien het weer voetballen écht onmogelijk maakt, uiterlijk om 7.30 uur een bericht op de site dat de dagen niet doorgaan. De praktijk leert dat dit gelukkig zelden tot nooit voorkomt, dus laten we hopen dat dit jaar daarop geen uitzondering vormt. Mochten beide dagen onverhoopt niet door kunnen gaan, dan kunnen jullie verwachten dat we een deel van het inschrijfgeld (waarin ook kosten voor het tenue, dat jullie sowieso krijgen, zitten opgenomen) terugstorten.

 

Enkele praktische dingen:

  • Wij hebben gezorgd voor broodjes in de pauze en willen jullie vragen om zelf drank (voor alle pauzes) en fruit (voor in de kleine pauzes) mee te nemen.
  • Ondanks dat plezier vooropstaat, houden we tijdens deze dagen ook standen voor Koning Voetbal (en Koning Keeper bij). De prijsuitreiking hiervan vindt plaats op vrijdagmiddag vanaf 15.45 uur. Hierbij geldt doorgaans: hoe meer publiek, hoe leuker.
  • Ook vindt tijdens deze afsluiting de finale van het penaltybokaal plaats.

 

Klachten

Mochten er deelnemers zijn met klachten, dan willen wij jullie vragen om thuis te blijven. Dit is immers conform de richtlijnen van het RIVM.